Ads Space

Pelakon Ternama: Maimon Mutalib Meninggal Dunia

No comments
Pelakon Ternama: Maimon Mutalib Meninggal Dunia

Arwah menderita kanser payudara dah lama. Dah sampai stage 4. Semoga roh nya di tempatkan bersama sama orang yang beriman. Takziah kepada seluruh ahli keluar arwah. Semoga tabah hadapi ujian Allah ini.
Maimon Mutalib Rahsiakan Penyakit Kanser Maut
Ketika ditanya mengapa wanita ini merahsiakan penyakitnya, Maimon berkata, bukan niat sengaja untuk merahsiakan penyakit tersebut tetapi tidak mahu dirinya dilayan seperti seorang pesakit.
"Saya tahu sudah lama dan cuba pelbagai kaedah rawatan secara tradisional terlebih dahulu namun tidak berjaya sehingga penyakit ini menjadi semakin kronik barulah saya ambil keputusan untuk beritahu anak-anak dan rakan-rakan.
"Saya banyak tanggungan, anak-anak saya ada yang masih belajar, ada juga yang sakit, saya adalah sumber rezeki keluarga, selagi saya boleh berlakon saya mahu terus berlakon," katanya.

No comments :

Post a Comment